2009. április 1., szerda

Gyorsjelentés Kisgeriből és Tardosról


Tegnap este Zoli rámdobott egyet, hogy menjünk ki ma Geribe. Persze, hogy menjünk, így ma fél kettőkor elindultunk, Judit, Zoli, Ákos meg én.Elég nagy sár volt az ösvényen is ami árulkodott róla mire számíthatunk, de azért bíztunk. Ne legyen senkinek illúziója, a múlthét végi-hét eleji eső eláztatta Gerecsét. A képek mindent elárulnak. Így nem volt mit tenni, le a kocsihoz, sorompó nyitva (huh), át Tardosra.

Kocsi lerak, banda felkocog és lám Tardos egy fokkal jobb. Sajnos tényleg csak egy fokkal. Az Árnyas-falba Zoli bedobott egy kötelet Juditnak, én meg a Moha és Páfrányon totyogtam fel. Szó szerint csak totyogtam, mert az első nittig minden vizes volt, aztán az út úgy kétharmadától a standig nem volt szinte egy száraz fogás sem. A Zergevadász is be volt ázva, a Peléről nem is beszélve. A Sabotage-t még lehetett volna tolni, de ahhoz még nem éreztünk elég affinitást. Zoli a Takonykorral kacérkodott volna, de a párkánytól vizes volt, úgyhogy csak a párkányig másztuk.

Ha az idő ilyen lesz mint ma, akkor Tardos szerintem egy hét múlva majdnem tökéletes lesz, de Gerecse még két hétig nem esélyes :(

Mindenki tolja keményen!

Levente

Add az iWiW-hez Add a Facebook-hoz Add a Twitter-hez Add a Google Reader-hez Add a Startlaphoz

3 megjegyzés:

  1. Kösz az infót Lev, 7végén készülünk Tardosra, ha így süt, talán van esélyünk..:))

    VálaszTörlés
  2. Bízzunk a napban, bár holnapra esőt mond :(
    Jaj jaj, hogy lesz így szombaton Tardos...

    VálaszTörlés
  3. hallo ti!itt kinga.basszus de honvagyam van am....hianyoznak a jo baratok:)))na csak h megnyugodjatok...itt(spanyol napos kamuhelyen!!)2 napja meg havat vakartam a kocsirol!!!na jo mar visszajott a joido de basszus!!ma talaltam ezt a lapot!!jupiiiii!!!mostantol kovetlek titeket!!!jupiii!puszilok mindenkit kinga ja es Fyka kiskutyam is udvozletet kuldi:))

    VálaszTörlés