2010. január 27., szerda

Mi legyen a következő bejegyzés?

Mi legyen a következő bejegyzés témája?

Az eddigi kívánságok alapján két tárgy körvonalazódik. Az egyik a sportmászó ideális táplálkozása. A másik a fejbéli stabilitás, eséstől való félelem leküzdése, technika hatékony alkalmazása, röviden a mentális edzés. A mentális edzést biztos, hogy több részre bontva tudom csak prezentálni.

Melyik legyen? Szavazzatok!

Levente

Add az iWiW-hez Add a Facebook-hoz Add a Twitter-hez Add a Google Reader-hez Add a Startlaphoz

5 megjegyzés:

  1. Engem spec az érdekelne hogy hogy lehet elkerülni a alkarom bedurranását egy nehéz úton.

    VálaszTörlés
  2. Engem a mentális rész érdekelne.bence

    VálaszTörlés
  3. Engem mind a kettő nagyon érdekel :D
    Inkább a a mász étrend téma mondjuk először :)

    Buzz: Nézd meg az Aerob edzéses bejegyzést, ott már volt szó erről ;)

    VálaszTörlés
  4. táplálkozás, esés gyakorlása

    VálaszTörlés
  5. Helló, én új vagyok itt, engem a mentális cucc érdekelne. Egyébként ez egy szimpatikus blog! köszi, Szács

    VálaszTörlés